De här va de

De här fick vi av Emma och hennes familj.


Så fina saker.

Här är bilder på gardinerna som jag har köpt in till barnrummet och en body som jag har köpt med.

Gardinerna. Fick ingen bra bild på hela fönstret. Blev så mörka när jag tog dom.

Tyckte den va så söt.


Men nu då Cliff kom hem. Jag vill ju ut med båten.
Är ju klar med matsäcken och allt. Så nu vill jag ut i solen. Kan ju inte lägga mej i solstolen heller, pallar ju inte med de. Får ju andnöd när jag lägger mej i den.
Så nu vill jag ut på sjön.


Kommentarer
Postat av: Madelene

Åååh vilka fina gardiner! Vart har du köpt dom? Jag är fullt frisk nu så du kanske vill ses en dag? :)

2009-08-08 @ 21:50:51
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0