De gick inte

Va ute och rensade rabbaten på framsidan. De behövdes de. Började växa igen totalt. Men när jag väl står där som en fällkniv så säger magen i från. Fick jätte ont i magen. Så jag satte mej ner på huk i stället men de va jobbigt de med.
Jag är inte lika rörlig i kroppen som förr. Men jag har svårt att acceptera de ja. Vill ju hålla ordning. Men, ja vad ska man göra? Skicka ut Cliff? Jo eller hur. Skulle inte tro att han stäler upp på de. Ja, men jag får väl ta lite då och då. Inte mycket kvar på framsidan. Men jag lär ju ta de på baksidan med.
De är de värsta med sommaren. rensa rabatter och vattna.
Men jag älskar blommor så då får man stå ut. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0