De blir så än då

De blir nog Valbo än då. Jag är så splittrade. De är klart jag vill åka dit. Är så sugen på att kolla hur dom bor. Och kul att träffa alla.
Men de är ju de. Själv med en massa fulla grabbar, inte veta än hur vi kommer hem.
De är ju klart att de löser sej men ändå. Jag vill att allt sånnt ska vara fixat innan man åker nån stans. Jag vill veta att jag tar mej hem.
 
Får se vad vi ska hitta på där då. Grilla ska vi göra iaf. Jag stod nyss och putsade fläskfilé och la den i marrinad. Så de ska vi göra. Hoppas de blir kubb med. De är ju så kul.
Ska jag ta och måla på lite maskara då kanske. Så man ser någolunda fin och pigg ut.


Kommentarer
Postat av: Kimmizz

Ja skriv gärna en förlossningsberättelse de uppskattar de flesta som har barn eller väntar barn. Jag vet inte om jag har de jag skrivit kvar. Men ska kolla de lite, så kan du läsa mer ingående om den finns kvar. Hoppas du får en trevlig kväll.. Kram Kimmizz

2009-08-14 @ 21:11:49
URL: http://kimizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0