Dagarna bara springer i väg

Kom precis hem igen. Gick hem till svärmor min och skulle fika lite. Ja, blev kvar i över 2 timmar. Satt och pratade en massa. Pratade lite om den kommande förlossningen. Och hon ville jätte gärna följa med. Så självklart ska hon få vara med på den. =)
Vidare från Marianne så gick jag till centrum och mötte upp syrran. In på Sibylla och åt mat.
Orkade inte laga mat i dag kände jag. 
Jo, mötte Emma efter vägen med. Hon skulle hämta Savannah på dagis och sen i väg till nästa jobb. Så då passade jag på att ringa Peter så vi fick träffa tjejen en stund. Va längesen nu. Som sagt dagarna bara springer i väg.
Ja, så nu kom jag precis hem. Ska packa väskan tills i morgon. Då bär de ju av mot Rimbo.
De ska bli jätte skoj. Lite jobbigt ska de bli att sova bort igen. Men men vad gör man inte för att få träffa Emma Göthe?
De va ju så längesen nu.

Ja, så nu ska jag packa lite sen ta en kalldusch, för i dag har de varit varmt. Hoppas de blir lika fint i helgen så vi får åka ut på sjön.
Bloggar mer sen

Jag på nyårsafton. Sedan den dagen har inte jag druckit en droppe alkohol. Tog gravtestet den 4/1 och de visade att jag var gravid. ♥
Sen så 4 månader senare så visade ULJ de här lilla miraklet.

Nu är de inte långt kvar tills våran lilla bebis kommer ut.
Längtar så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0