Berörande

De jag skrev tidigare om min mormor har berört några.
De jag skrev kom från mitt hjärta.
Min syster va in och komenterade med. Då va lite så berörande att få läsa hennes ord. Nog för att jag vet hur mycket mormor betydde för henne så va de gripande för mej att läsa.
Stackars Jennie hon va inte mer än 13 år när mormor gick bort.
Och året innan morfar.
Och hennes farmor gick bort för många år sedan och hennes farfar vet vi inte. Har inte haft nån kontakt med han.
Tur att hon har mej.

Nej, men de känns lite konstigt. Tomt.

I morgon ska Jennie komma till mej. Jag ska hjälpa henne att skaffa en blogg. Sen ska vi ha lite syster tid tillsammans.
Prata och umgås lite. Får se vad vi hittar på.


Kommentarer
Postat av: Isabel

Lite kvalitetstid syskon emellan är aldrig fel. Bara ge varandra tecken på att man finns för varandra och ställer upp, det gör väldigt mycket.



Haha, tänk så förvånade ni skulle bli då om det kom ut en liten en med snopp :P Så om det nu är en flicka, har ni tänkt ut några namn än? :)



Jaså, är dom dyra? Jag har faktiskt dålig koll på sånt, för som sagt är det ju ännu inte aktuellt för hundköp än. Men pojkvännen vill verkligen ha en så det får nog kosta vad det vill, hihi.



Kramar

2009-08-10 @ 20:46:18
URL: http://aizah.blogg.se/
Postat av: Isabel

Det är bra, det borde ju inte spela någon roll, så länge barnet är välskapt, som du säger.



Oj, DET var sannerligen mkt pengar, men det måste bero på stamtavla och sånt också? Eller varför är de så dyra?

2009-08-10 @ 22:55:21
URL: http://aizah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0