Aj aj..

Har så ont i nederdelen av magen och ner. Har gått alldeles för långa sträckor i dag.
Så nu blir de soffan ett tag. Hoppas de går över.
Marianne ville ha sällskap till City Gross men de kan jag nog glömma om jag ska ha så här ont.
Men de kanske går över.
Bara de inte är dax för förlossning.
Cliff jobbar eftermiddagar nu, så de skulle inte vara så passande han är inte hemma för en kl 00:30 på nätterna.
Ja, skulle de vara så så får jag ringa runt och kolla om nån kan köra mej till förlossningen så får Cliff möta upp mej där. =)
De är inte mer med de.
Eller de är klart att jag hoppas att de är dax, men de är jobbigt att inte Cliff är här med mej.
Nu ska jag vila lite och hoppas på att värken går över.

En bild som visar hur min mage ser ut i dag.


Stor är den.
Går in i vecka 38 i morgon.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad roligt att ni väntar en liten flicka!! :)

Vi frågade på ul men hon kunde inte se då...

Jag känner oxå av värkar eller vad det nu är idag och mår extremt illa...hoppas det är på G snart annars skjuter jag mig snart ;).

Ha det bra!!

2009-08-31 @ 15:53:16
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: Madelene

Det är bara att ringa mig oavsett tid på dygnet ifall du skulle behöva skjuts å ingen annan kan eller så, jag ställer upp iaf om det behövs :)

2009-08-31 @ 22:20:02
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Madde- Du är en ängel. Tack för att du finns vännen.. =)

2009-08-31 @ 22:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0