3 års kalas Grattis Celvin

I dag stod de 3 års kalas på schemat.
Celvin fyller 3 år i dag. Coolingen 3 år. Var har tiden tagit vägen. Förstår inte. Tyckte de va nyss Marina väntade han.
Men inte då. Nu väntar hon nummer 2 som kommer i November. Ska bli så skoj att vi ska ha så tätt. Kan vi umgås med varandra. Ut och gå med vagnarna bjuda varandra på fika mm. De kommer bli skoj. Och kusiner blir ju våra barn.
Men de va trevligt hos Familjen Karlsson-Gustavsson. Träffade Pernilla som va där med hennes son Anton. Så lugn och söt bebis. 3 månader va han. En riktigt charmtroll. Pernilla sa åt mej och hålla honom. Men jag vågade inte. =) Är lite rädd för att hålla andras barn. Helst nu när min mage är i vägen med. =)
Nu blir de tv:n ett tag sen så ut och köra lite.
Ska väl ner och kolla till båten. Har ju regnat en hel del nu.

I kväll blir de kräftor. Mums. De blir ju lungt för Cliff nu. Efter som vi har Bf om ungefär 3 veckor så kan han ju inte dricka nu på helgerna. Eller kan? De är lika bra att han inte gör de. Blir lite krånglit annars.
 Jag kan få värkar när som helst. Har haft lite känningar nu i dag faktiskt.
Eftersom de är första så vet jag ju inte riktigt hur de ska kännas heller.
Men som alla säger man känner när de är dax. De tror jag med. =)



Kommentarer
Postat av: Caroline - snart är h*n här <3

Man vet ju inte hur man ska bete sej lr nånting , om de är dags lr om det är "normalt" . & man kan ju inte ringa förlossningen för minsta lilla heller tkr ja :p . Kram

2009-08-22 @ 17:24:27
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/
Postat av: Caroline - snart är h*n här <3

hehe & vi ska dit på Onsdag :D .

Näe det vet vi inte , men jag tror på en flicka & andra på en pojk , det märks :) . Vet ni vad det blir ?

Ni har inte så långt kvar ni :D .

Vi har 5 veckor kvar , lr ja det vet vi ju inte längre :p

Kram

2009-08-22 @ 17:53:12
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/
Postat av: Caroline - snart är h*n här <3

Okej :D , mysigt...

Japp de har vi , men nu har vi fått en jääkla massa kläder ifrån en pojk men vi har plockat ut de som är mest neutralt :) .

Kram

2009-08-22 @ 18:17:29
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/
Postat av: Stephanie

HAHAH ja fredrik hade i princip alkohol förbud han med sista 1,5 månaderna OM någonting skulle hända! :)

Även om jag har körkort så trodde jag inte att jag skulle klara av att köra in.. Och nu efteråt kan jag verkligen säga det att det spelar ingen roll om man har körkort eller ej, jag hade aldrig pallat av att köra in när jag hade som värst värkar hehe! ;)



Gud så kul, tänk att det snart är dags.

Börjar du bli någe nervös då? ;)

Tänkte förresten om man skulle ha kommit förbi dig i veckan o hälsat på om du har lust med lite besök vill säga? :)



Krams Krams

2009-08-23 @ 01:53:22
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0