Vilken dag..=)

Åh, i dag har de hänt mycket i mitt liv.
Först va jag och Cliff på ULJ:det. De va häftigt.
Nu så förstår man verkligen att de ligger något där inne. De är så häftigt.
Jag har ju inte riktigt fattat att jag har en bebis i magen för en nu.
Jag har ju mått så bra under hala graviditeten och inte fått så mycke mage än.
Men nu förstår jag att de faktiskt finns en liten bebis där inne.
Vi vet faktiskt vad de är för kön med. De kollad vi. Kunde inte hålla oss. =)
Här kommer en bild från ULJ:det.



Sen har jag tagit mej i kragen och fixat en sak till.
Va in på Ansan´s i stan och pratade med en kille där om körkortet.
Sen ringde jag och bokade in mej. Så nu är de fixat. Äntligen tog jag tag i de.
Ska ta ett Storapaketet hette de men 30 körlektioner och en massa annat ingick. Så hon kommer att boka in skrivningen, körlektionerna, halkbanan och allt annat åt mej. Så nu finns de ingen återvändo.
Känns jätte skönt faktiskt.
Jag har ju alltid sagt att jag ska ha körkort innan jag får barn så nu hoppas jag att jag kommer att klara de. =)
Håll tummarna för mej.
Vilken underbar dag.


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Åh grattis igen! :)

gud vad skojs , visst var det häftigt?

Vad är det ni väntar för liten då?

Kille eller tjej , är så nyfiken så jag spricker tror jag hehe! :)



Krams krams

2009-04-14 @ 14:15:19
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Emelie

Stephanie- Ja, de är ju en liten tjej vi väntar.

Men visste du ju de redan. =)

Kram

2009-04-14 @ 19:40:47
Postat av: Annica Jerabek

Men gud grattis! :)läste precis din blogg, va kul att du ska få en dotter. Hoppas ni kommer på ett namn som ni båda gillar! Kram

2009-04-16 @ 14:16:56
Postat av: Enok Nittio

Ser inte flickan ut att ha gigantiska överarmar?

2009-04-16 @ 16:47:58
Postat av: Emelie

Enok Nittio- Men själv klart. Se bara vilka som är föräldrarna.=)

2009-04-16 @ 19:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0