Vecka 18+3

Ja, då har jag gått 18+3 veckor. Kulan börjar synas mer och mer nu.
Min kusin Camilla kom förbi i går. Vi har inte setts på 2 veckor ungefär. Och hon såg komentera min mage de första hon gjorde, Haha De va lite roligt. Men jag tycker bara att de är mysigt att de börjar synas.
Jag tänkte på de i onsdagsjag med. Dagen eter ULJ:det. När jag stod och pratade med Marina i mobilen så kollade jag på magen och sa till Marina:
- Jag tror jag har sått en kula nu. Den syns tydligt nu.
Marina sa de:
- De är nog för att du själv har fått de bekräftat på ULJ:det nu att de faktiskt ligger något där inne.
Och de är nog sant. =)

I går köpte jag mitt första bebisplagg.  Har inte velat handla något innan.
Men nu köpte jag en vit body som de va ett tryck på magen där de stod Super Girl på.
Hur söt som helst.
Jag ska lägga upp bilder snart.
Som sagt jag får inte plats med nå mer bilder i min lilla data.
Så jag lär lägga in dom på Cliff´s data. Och de är ju inte ofta den är ledig.
Men nu är de fixat så här kommer bilden:

Visst va den söt? =)


Snart ska jag ut och övningsköra lite. Usch va läskigt. Vill inte riktigt.
Men nu är de bara att bita i hop och köra. Jag vänjer mej väl senare när jag blir lite mer trygg i mej själv. Hoppas jag iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0