Våren är här.

Så underbart väder. Äntligen är våren här.
Blev inge gymträning i dag. Ringde Annsofi och frågade om hon ville ta en långprommenad.
Så de gjorde vi. Gick först till Coop och köpte busskort och en varsin glass, sen så va de bara att knata.
Varmt och skönt va de ute. Och varmare ska de bli i helgen.
Nu har vi bokat in en grillkväll hemma hos oss på lördag. Så de ska bli trevligt.
Först ska jag och Annso till Uppsala och spendera lite. =)
Nej, så rik är vi inte. Men lite shopping blir de.

Annars så har de inte hänt så mycket. Menjag går in i vecka 17 nu på lördag. Så om 3 veckor har jag gått halva graviditeten.
Sen är de bara resten kvar. Då kommer den tunga biten. Över hela sommaren ska jag gå. Underbart. =)
De kommer säkert vara en kanon sommar. Så då får jag sitta ia båten i sommar och vara jätte tjock. =)
Oj, oj va de bullrar i magen. Skumt. Men nu är de bara 12 dagar till ultraljudet. Spännade. Längtar så.
Camilla ooch Annso tror att de kommer bli en pojke. De tror faktiskt jag och Cliff med.
Så vi får se om de går att se nu på ultraljudet. Hoppas hoppas.
Men inte för att de är 100% säkert de kan säga säkert heller. Men nästan.=)
Nej, men de ska bli kul.
Nu måste jag ta nått att äta. Magen mullrar så..
Puss hej



Lördags maten..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0