Va jag ska krånga till de.

He he. JA, jag ska inte gör de lätt för mej jag eller.
Nu har jag bokat av körskolan på Ansan´s eller vad den hette.
Nu ska jag boka in mej på YA´s trafikskola ist.
Pratade med Rose igår. Hon hade gått där. Från att inte kört en bil förr till att bara ta 10 lektioner såhade hon körkortet klart.
Samma var de för Jannice.
Ringde och pratade med dom tidigare i dag och de fanns gott om tider. Hon sa att jag kunde börja redan i morgon om jag ville.
På Ansan´s så kunde jag inte börja med varken teorin eller körningen än. Teorin kunde jag få börja med tidigast i juni och körningen i juli.
Då börjar jag heller på YA och få komma i gång så fort som möjligt.
Väntar på att dom ska ringa upp nu bara. =)
Nu är jag riktig taggad att få komma i gång.
Ring nu då......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0