Tröttis..

Ja, de är jag de.. Satt i soffan och läste i teoriboken.
Hade mina glasögon på mej tv:n var på. Ändå lyckades jag somna.
Vaknade av att jag lutade mej mot handen så glasögonen tryckte i ansiktet på mej.
Haha, så spännande va boken.
Funderar på om jag ska förflytta mej in till sängen nu. Men jag måste plugga på lite mer.
Men jag hinner läsa en heldel inne  stan i morgon med. Ska ju inte köra för en kl 17. Så jag funderar på att sitta kvar på hotellet och plugga.
Ser faktiskt fram i mot morgondagen. Trodde jsag skulle vara supernervös.
 Men de kanske jag hinner att bli i morgon.



De här är min följeslagare. Den här boken bär jag med mej överallt. =)

Nej, nu ska jag och boken förflytta oss till sängen.
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0