Så härlig Fredag

Ja, de blev kanon.
Jobba föst. Sen bar de av hem till Marina där hon satt berädd i bilen och väntade.
Vi åkte till Yvonne och hämtade en spjälsäng som jag skulle köpa av henne. Dessutpm fick jag en massa saker på köpet bla, skydd till spjälsengen, en hoppgunga tror jag de heter och en sängmobil.
Sen sa hon att hon hade en massa klääder efter hennes dotter Frida som jag kunde få. Så snällt. Jag bara tackar och tar i mot ja.=)
Sen bar de av mot affären. Skulle in handla till kvällen. Vart ju grillning hemma hos oss.
Så trevligt. Vi blev 8 st eller 9 med Mackan. Han kom lite senare.
De va så trevligt. Vi hade gjort grillspett och klyftpotatis.
Riktigt gott.

De va ju invigning av nya Wasa igår med. Så dit åkte vi senare på kvällen. Men där va de ju sjukt mycket folk. Har nog aldrig sett så mycket folk där. Men de va mycket konstigt folk. Många äldre och mycket slödder. Men jag hade trevligt med mina kompisar.

Jobbigt va de att hålla sej vaken. Jag hade ju som sagt jobbat och då kliver jag upp 4:20 så jag va lite små seg på natten. Men de gick ju de med.

Nu ska jag lägga mej och läsa Klick.
Hej på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0