Nu är de fixat.

Cliff har hjälp mej med min data. Han har köpt ett minnes kort så jag kan lägga in kort på min egen data.
Äntligen. De va på tiden. =)
Nej, men de är skönt att kunna lägga in alla bilder på min data ist för att krångla på hans.
Så nu så. De är därför jag har lagt ut så mycket bilder på bloggen i dag.
Och här kommer en till galen bild på Cliff.

Haha visst är den galen.
OCh lite bilder på våran snygga bil som kommer att rulla på vägarna.






Visst är den snygg. Längtar tills jag får köra den själv.=)
Haha. De kommer jag inte våga.



Kommentarer
Postat av: Madelene

Hon fick ha elefanten brevid sängen, med lite övertalning så gick de bra :)

2009-04-26 @ 23:00:58
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0