Mysigt!

I dag hade jag tid hos BM. Vi pratade lite om havandeskapspenning. Hon tyckte att jag absolut skulle söka om de.
Med tanke på de jobb jag har. De är bra tungt och alla kemikalier vi använder.
Så de ska jag. Ska be Cliff skriva ut de från försäkrinskassanshemsida.
Visade mina händer med. Jag får utslag av både handskarna på jobbet och alla medel vi använder.
Först trodde jag bara att de va handskarna. De är ju av latex, så då bad jag chefen att beställa andra till mej. Men när jag börjad med dem så visade de sej att jag inte tål dom heller. Lite jobbigt måste jag erkänna. Så nu har jag en massa utslag på händerna som kliar som FAN.
Ja, ja nog pratat om de.

De bästa hos BM var att jag fick lyssa på min lilla bäbis hjärtslag. De va jätte mysigt.
BM sa att de kunde vara svårt att hitta på ljudet först. Men så fort hon körde apparaten mot min mage så hittade hon på de.

Allt såg bra ut sa hon. Alla tester hon tog första gången fick jag svar på nu att de va bra.
Jag hade gått upp nästan 3 kilo sen den 10/2. De va helt normalt sa hon.
Så nästa tid jag fick nu är inte för en den 2/6. Då ska vi mäta magen. =)
Spännande.
Får se om Cliff har tid att föjla med då. Tänkte att BM kanske vill träffa den blivade faderna nån gång.

Min älskling som har fått jobba dubbelpass i dag. Stackarn. Tycker så synd om han.
Han var hemma halv ett i natt och fick slänga om däckerna på bilen då. Han hade bara hunnit med att byta två innan han åkte till jobbet. Så de andra två fick han byta i natt.
Sen var de bara upp igen. Han börkade kl 8:00 i  morse och jobbar till kl 24:00 i natt.
Hela långa dagen.
Min älskling då.



Min kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0