Måste ta en pause.

Ja, som sagt jag är inte van att bara sitta och plugga. Men nu måste jag. Va bara tvungen att ta en pause och blogga lite inna jag fortsätter.
I morgon har jag min första körlektion på körskolan. De ska bli riktigt intressant, att få köra med en som kan lära ut.
Tror de kommer att gå mycke bättre  att köra där än vad de har gjort med mamma nu de här dagarna.
Eller de har ju gott hyffsat. Men mamma tror att jag ska förstå en massa saker utan att hon talar om de för mej. Sen när jag har fått ett motorstopp tex så säger hon efter åt:
- Ja, men de där är sånnt som man lär sej med tiden.
Ja, de kanske de är. Men hur ska jag kunna lista ut att jag ska tex växla ner till 1:an inna jag saktar in. De kan jag ju inte bara gissa att man ska göra.
Sånnt måste hon ju berätta. Jag har ju inte kört förr.
Som sagt jag hoppas de går bra i morgon.


I dag går jag in i vecka 19. Va bara tvungen att skriva de. =)
Och magen bara växer. Så mysigt.
Skrev ut papprena från försäkringskassan i dag. Papprena om havandeskapspenning.
Men va konstigt man ska skriva då.
Som tex om tunga lyft. Hur många kilo lyfter du?
Kan du undvika dom.
Jobbar du själv?
Om inte hur många är ni?
De blir ju jätte svårt att svara på.
Iaf på mitt jobb. Men jag tänkte ta med mej pappret till min chef i morgon. Så får se om hon tänker hjälpa mej eller inte.
Nej, nu måste jag plugga igen.
Önska mej lycka till i morgon nu..=)
Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0