Ledig!

Nu är de vår. De mäsrker man bla på alla jävla måsar. Shit vad jag hatar dom.
Rädd för dom är jag med.
Vaknade flera gånger i natt och todigt i morse av deras jävla kacklande och skrikande.
Så drygt.
Och värre blir de i sommar. Dom bygger bon och lägger ägg ovanpå Rotskärsskolan. Så fler blir dom i sommar.
Så när man går över skolgården i sommar så kommer dom jävlaran och attakerar en.
Så otäckt. Jag är rädd för dom helt ärligt.
Nog om måsrana.


Skönt va de att slippa ställa klockan. =) Men jag vaknade tidigt i alla fall. Somnade ju så tidigt igår. Tror klockan bara va 20:30. Hehe. Jag är kvällstrött ja.
Men jag har hunnit med bra mycket i dag. Så de är ju bra.
Va i väg och handlade på Ica Maxi med Marianne på förmiddagen. Vilket hysteri. Så sjukt mycket folk. Vilken trängsel. Usch gillar inte de. De är jobbigt att handla när de är så. Trängas fram till de varor man ska ha. De är bara drygt.

Sen bar de av till 20-års kalaset. Så där blev de smörgåstårta och en massa annat gått.
Några va alla 1000 tals kalorier jag satte i mej där brännde jag på gymmet sen. Blev axlar och lite rodd.
När jag kom hem igen så fållade jag mina nya gardiner. Dom är så fina. =)
Satte upp dom i köket efter att jag torkat av fönstrena där.
Så nu är de utsidan kvar i köket. Ska ta de i morgon hade jag tänkt.
Och resten av alla i våran villa. Men jag ska ta tag i de i morgon. De har jag bestämt, så nu måste jag.
Sätta upp lite nya vår gardiner. Få lite färg i hemmet.
Få se om jag orkar att damma, dammsuga och torka golven med.
Men de vore skönt att ha allt gjort.
Sen jobbar jag ju i helgen.
Nu ska jag ta att hänga tvätten.
Puss så länge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0