LååångFredag!

Emelie hon är uppe med tuppen hon. Samma sak i dag med. Fattar inte.
Men de är ju bra igentligen.
Vaknade före kl 8 i dag med. Så de va bara att kliva upp de. Gick inte att somna om.
Så jag och Cliff åkte in till jobbet Clarion hotell Winn och åt frukost. Mmm gott va de.
Gratis med.=)
Sen när jag kom hem så torkade jag klart alla fönster och bytte gardiner.
Men de bästa i dag va när jag och Cliff tjuvåkte våran Dodge. =) Hihi.
Åkte till Bilisten och tankade den. Inte en polis så långt ögonen kunde nå. Tur va ju de.
Har ju inte svenskregistrerat den än.
Men nu pratade vi med Niklas så han kunde hjälpa oss och byta lampor på bilen. Så de va ju bra.
Så i kan få åka den sanart. Lagligt. =)

Nu är Cliff ute och tvättar den och sen ska han vaxa upp den så den skiner ännu mer. =)



Åh, va folk tittade på oss när vi kom och åkte med bilen. Ljudet är ju så häftigt.
Så nu så emelie kom i gång med körkortet nu..
De ska jag. Ska ju ha de innan jag får barn.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0