Körskolan

I dag efter jobbet så va de dax att köra igen. De gick ganska bra. Ett motorstopp fick jag, tackvare att jag trycker upp kopplingen förfort. Gjorde precis samma fel förra gången.
Men körskolläraren som jag har bara flinade och frågade mej om jag var en tävlingsmänniska.
Ja, lite sa jag och skrattade.
- Ja jag märker de. Du blir ju så arg på dej själv. Men de kan hända alla.
Ja, de är klart. Men jag vet ju vad för fel jag gör. Jag släpper upp kopplingen förfort. Och jag vet ju om de. Men jag glömmer helt bort de. Jag blir så arg.
Men annars gick de jätte bra. Jag fick tom beröm av Björn som min körskollärare. =)
Så de känns ju skönt.
De va ju faktiskt andra gången jag körde bara.
Så nu ska jag komma i håg den där jävlakopplingen till närsta gång jag kör. Och de är nu på Torsdag.

Annars så har de inte hänt så mycket i dag. Kollade igenom lite barnkläder som jag tanlte behålla av alla kläder jag fick av Emma. De fanns mycket fint. =)

Så nu har jag en massa fint till vårat kommande barn.
I morgon går jag in i vecka 20, så har jag gått halva tiden. Helt sjukt vad fort de har gått. Nu är de bara den jobbiga tiden kvar.
Men de är de helt klart värt. Den som väntar på nått gått, väntar aldrig för länge. De är sant de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0