Inte van med de här.

Inte alls. Känns lite tungt jusst nu.
Plugga är de jag menar. De va ganska längesen jag behövde göra de. Men nu är de bara att bita i hop och läsa.
Har precis gått igenom boken med alla  vägmärken och vägmarkeringar.
Men de va inte så svårt måste jag erkänna. Kunde en heldel innan. Så de blir nog den enkladelen av teorin.
Men sen är de bara resten kvar.
Snart är de torsdag och då har jag min första körlektion på körskolan. De ska bli roligt. Eller intressant måste jag erkänna.
Tror att körskolläraren är ganske mycke bättre på att lära ut än vad min mamma är.
Nog för att de va 32 år sedan hon tog körkort, så jag kan ju ha lite överseende med de.

Nej, nu börjag husfruarna igen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0