Helt slut.

Efter jobbet så va jag, Anci och Nilla och tog en fika på Flanör. Sen kom Annso in till stan så va vi runt i typ hela stan känns de som. Är helt slut i fötterna. Efter att varit i stan i 12 timmar så va de hemgång. Så nu är jag äntligen hemma.
Sitter i soffan nu och halvsover.=)
 Men jag hittade en sak till till syrran nu. Så de känns bra de. Så i morgon blir de kalas. Smörgåstårta ska de bjudas på.
Oj, oj. Nu kommer man gå upp i vikt.
Ingen bra vecka de här.
Mjukglass i måndags, Max i dag och smörgåstårta i morgon.
Sen blir de väl en massa påskmat i helgen.
Ja, nu är de bara promenader som gäller.
Nog för att jag kommer att bli tjock i år iaf.=)
Börjar få en liten mage nu. De känns verkligen när jag har jeans på mej. De börjar bli lite trångt.
Är ju i vecka 17 nu så. Värre blir de. Haha.. Men kul är de. Än så länge..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0