Gymmet snart

Kom nyss hem från jobbet hinner nästan bara hem och vända innan jag ska i väg till nästa.
Jobbar på gymmet i kväll från 17-21.
Den här veckan är riktigt fullbokad.
I morgon har jag körlektion igen. Så med körkortet går de frammåt. Får se hur många körlektioner jag behöver medtanke på att jag aldrig tidigare har kört bil. Bara tjuvkört med mamma typ 3 gånger men bara på en grusväg. Och en gång med Cliff på skolgården.
Men jag är så glad att jag har tagit tag i de nu.
Nej, nu ska jag vila lite inna jag går till gymmet.

Vecka 20 har jag gått in i i da. Va bara tvyngen att nämna de. Bara halva tiden kvar nu.
Men nu måste jag ta och köpa lite nya kläder. Har inget som passar snart.

Hej på en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0