Första körlektionen avklarad.

De gick bättre än väntat. =)
Hann inte köra så mycket. Vi gick igenom en massa saker inna körningen.
Så i morgon ska jag in och boka nästa. Så nu är jag på G.
De känns riktogt bra. Ska plugga lite mera teori i helgen. Nu är jag fast vid datan. Tycker jag förtjänar de efter en arbetsdag och en körlektion. =)
Är så full i huvudet nu iaf av all info från körlektionen.
Körskolläraren som jag hade var toppen. Jätte bra på att förklara och lugna ner mej när jag blev lite nervös vid ett tillfälle. =)
Så de känns tryggt och veta till nästa gång.
Nu vet jag ju hur de är att köra deras bilar med. De är små golfar som går på disel de har på skolan.
De är väldigt lätta på gasen och bromsen. Men nu vet jag ju de till nästa gång.
Så hoppas jag får en tid nästa vecka nu. skulle kännas bra att få köra ganska tätt.
Kunde ju inte boka nån ny i dag. De hade stängt i receptionen när jag var klar med körlektionen.
Så jag ska gå dit i morgon och prata med henne.

De va väl min dag förutom att jag har jobbat då.
Tog en fika med Nilla efter jobbet. Hon höll mej sällskap tills jag skulle till körskolan. De va snällt de.
Nej nu ska jag killa på Grannfejden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0