De va den helgen de.

Ja, de va de.Och jag jobbade både lördag och söndag.
Men nu är jag ledig i 2 dagar igen. Underbart.
I dag så har de inte hänt mycket. Har ju som sagt jobbat. Började kl 6:00. Men jag slutade kl 14. Så de är ju bra.
När jag kom hem så va jag så trött så jag gick och la mej på soffan och sov i 2 timmar. Så jag har i princip nyss vaknat.
Vaknade av att de va jätte varmt. Solen sken rakt på mej. Så varmt va de. Men skönt.
De är ju helt underbart att de har blivit en sånn värme. Hoppas verkligen att de inte kommer att snöa nå mer nu.
Men de vet man ju aldrig.
Vi har inte ställt in snösläden i boden än. =)
Alltid förberädd på de värsta.

Men nu är de bara 2 dagar till ULJ. Åh, vad jag längtar.
Pratade med en jobbarkompis som berättade om sitt ULJ.
Hon är som mej hon, att man inte riktigt har förstått att de är något som ligger i magen.
Jag kan inte förstå att jag bär omkring på ett liv, en bäbis.
Kommer förstå de bättre när jag väl får se de på ULJdet.
De ska bli så kul...
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0