De va den dan de.

Ja, hann bara hem från jobbet käka, duscha och boka om körskolan sen va de bara att palla sej till ymmet och jobba.
Sitter i sängen nu med datan och ska snart ta och sova.
Tiden gick ju iaf fort på gymmet. Fick sällskap av Camilla och Annsofi.
Så de va ju skönt. Tiden går ju så mycket fortare när man har någon att prata med.
Jag hade tagit med mej körkortsboken tänkte va duktig och börja läsa.
Men de blev inte av. Roligare och sitta och prata.
Men i morgon bitti på bussen in så ska jag börja läsa hade jag tänkt.
Har ställt fram stora väskan och laggt ner boken tills i morgon bitti.=)
De är lika bra nu.
Ska ju klara de här nu..
Nej, nu är de lägg dax.
Klockan ringer om nån timme.
God natt på er alla nu ska jag krama kudden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0