Då va de måndag igen.

Ja, de va de.
Efter jobbet så gick jag till körskolan och hämtade ut körkortsboken. Kände att de kunde vara skönt och komma igång med teorin med.
Har precis slagit upp boken och läst lite grann. Ska fortsätta läsa nu efter att jag har bloggat lite.
Va även ut och körde lite med mamma nyss. De gick bra faktiskt. Men hennes bil har ingen varvräknare eller vad de heter. Så nu får jag lyssna på ljudet från motorn, de är inte de lättaste när något är fel på bilen och den varvar mycket.
Men de gick ändå.
Backade lite i dag med. De gick så där. Höll på att köra i diket en gång, men jag klarade mej. =)
Ska köra lite i morgon med efter jag har varit hos barnmorskan.
Oj, oj i morgon ska jag väga mej. Har inte gjort de sen i feburari när jag skrev in mej hos barnmorskan. Spännande. Eller inte kanske.
Jag vet att jag har gått upp. Men inte hur mycket.
Blev lite rädd när jag läste på gravid.se att nu när man går in i vecka 19 så är de normalt att gå upp ½ kilo i veckan.
De lät väl så där. Men nu är de bara att vänja sej.
Men inte har jag knäppt nå bilder på magen än. Har helt glömt de. Och nu jobbar ju Cliff kvällar hela veckan med. Sååå tråkigt när han gör de.
Men tiden kommer att gå så fort den här veckan. Jag har saker inbokat varje dag. Kommer inte hinna med nå gymträning alls den här veckan känns de som.
Men så får de bli. Måste ju graja körkortet nu. Nu är de all fokus på det. =)
Nej, nu har jag inte tid med de här. Måste plugga nu.
Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0