Blev en kanon dag i går.

Började dagen med att övningsköra med Cliff.
De va jätte roligt faktiskt. Jag va inte så nervös som jag trodde. De va ju trotts allt nästan 3 år sedan jag körde sist.
Så jag försökte lära mej hitta dragläge. De gick bättre än väntat. tom Cliff blev imponerad. Sen körde jag en massa på Rotskärsskolan och sen backade. De va ganska svårt måste jag erkänna. Eller svårt, jag såg inte så bra i backspegeln.
Men de gick bra trotts allt. Inga skadade och inga bucklor på bilen.=)
Så nu på torsdag blir de första körlektionen på körskola. Åh, jag längtar lite faktiskt. Känns så skönt nu när jag har bestämt mej.

Sen va jag förbi Emma och fick en massa barnkläder av henne efter Savannah. De fanns en massa fina saker. Ville ju inte bara ta hur mycket som helst. Men hon bad mej ta med kartongerna hem så de gjorde jag. Ska sätta mej i lung och ro och kolla igenom dem snart.
Roligt. =)

Kvällen slutade med grillning hemma hos oss. De blev ett gäng.
Jag, Cliff;Annsofi, Mackan, Jonas, Camilla, Jojje och Holmen.
Vi åt och drack en massa gott. Jag drack alkoholfritt jordgubbsvin. Mousserande, mums. De va super gott. Sommrigt.
 De va jätte trevligt. Synd bara att de va så kallt så man inte kunde sitta ute. Men de gick bra ändå. Killarna fick stå ute och grilla medans vi tjejer myste inne i värmen och väntade på maten. Precis som de ska vara.
Sen tittade Elling in. De va inte i går. De går mins ett 5 ånader mellan gångerna vi träffas. Sist vi sågs va när jag fyllde år och hade fest. De va kul att han kom.
Kvällen slutade med Skutan. Där va de inge vidrae drag. En massa konstigt folk. Inga roliga ungdommar som de brukar vara.
Hade roligare hemma hos oss.
Men de är alltid lika trevligt att träffa Fred och grabbarna i baren. Ett plus är att de blandar så goda drinkar till mej. Alkoholfria självklart.=)
Fred kom fram och kände på min mage i går. Så fick han veta att de va en tjej vi väntade. De tyckte han va jätte skoj.
Sen kom ju grannen Christer Andersson. Han är bra go han. Kramade om mej och talade om för Elling att han gillar mej och att han ska skydda mej med sitt liv tills han dör.=) Tryggt och veta. Hehe.

Lite bilder från kvällen:

Mackan och Holmen




Så nöjd med ölen..



Skål Elling.
Ja, de va lite av alla bilder som blev tagna under kvällen.





Kommentarer
Postat av: louise

vad roligt emelie ! ja att det blev en tjej. :) jag ska kolla igenom lite av moas kläder som du kan få låna om vill. :) vet att du kanske fått mycket redan, men ja. . ville tala om i alla fall. :) lär ses någon dag snart tycker jag, kanske ta en fika hos dig lr mig ? :) kram

2009-04-20 @ 17:54:43
URL: http://louisean.blogg.se/
Postat av: Emelie

Lojsan- De känns jätte kul. Men vi trodde helt säkert att de va en kille. Men de känns jätte kul. De spelar ju ingen roll vad de blir igentligen. Huvudsaken är att de blir ett friskt barn.

Ja, du köäder kommer vi att få en heldel. Alla vi känner som har fått barn nu på slutet har fått tjejer. Så vi kommer få ärva en heldel. Men jag ska tänka på dej om de är nått vi skulle sakna.=)

Klart vi måste ses snart. DE blir långt mellan gångerna.

Kanske kan ses nån dag nästa vecka. Den här veckan har jag fullt upp.

Kram på dej

2009-04-20 @ 19:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0