Oj vilken röra

Satt och läste om havandskapspenning och föräldrapenning alldeles nyss.
Oj, vilken röra. Hur ska man kunna bli insatt i allt de här?
Ska till BM nu på tisdag. Tänkte jag ska prata med henne om allt sånnt då.
Jag är inte alls insatt i de. De är ju mycket att tänka på.
Dessutom ska jag ju börja på körskolan nu om en vecka.
Blir mycket i mitt huvud nu. Men de är bara att bita i hop och kämpa på.
De kommer nog att gå bra med allt. Hoppas jag och önkar.
Bara de här med körkortet. Jag har ju alltid sagt att jag ska ha de innan jag får barn. Så nu så Emelie är de bara att gå in för de. Har jag gått och skjutit på de så här länge så är de bara att bita i de sura äpplet och göra de nu.

Kan ju skylla lite på att jag har inte haft pengar till de tidigare. Jag har inte heft turen att mamma och pappa har betalat de. Här får man betala själv. Och mycke pengar är de.
Men men nu ska jag klara de här.
Bra att plugga på.
Blir nog inte mycke tid övet till annat nu.
Nu är de körkort som gäller....

 

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Skoj att du ska ta körkort..

Det är ju en sån ruggig befrielse om inte annat sen när " lillan " kommer! :)

Så känner jag iaf.. även om jag inte har egen bil..

Så har man endå kortet! :) Och nu när ni har ny bil då måste du ju kunna åka o " ragga " runt lite du med hehe! :)

Vart ska du gå någonstans? Blir det stan eller?



Krams Krams

2009-04-17 @ 15:44:13
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Emelie

Stephanie- Ja, men precis. Lär ju faktisk ta körkort nu känner jag med.

Sitte ju och betalar på en dodge som jag själv inte kan köra än. Men snart så hoppas jag.

Ja, de blir i stan jag ska gå. På YA`S trafikskola. Den ligger på söder vid China restaurengen.

Kram

2009-04-18 @ 11:34:06
Postat av: Stephanie

Vad skojs.. skönt o förhoppningsvis har kortet klart nu till sommaren med.. riktigt skönt det för dig!! :)

Mysigt att du köpt första plagget med! ;)



Krams Krams

2009-04-18 @ 15:59:56
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0