Vilket julfirande.


Igår va vi ju hos Marianne och Christer. Så kul.
Hela huset va fullt. Nej, då men vi var 12 st.
Massa god mat och dryck va de.
Blev lite full på slutet. =) Så idag är jag lite små seg måste jag erkänna.
Vann 2 st paket på julklapps spelet. Och Cliff vann också 2 st.
I mina paket var de: 2 st jätte fina ljuslyktor och i de andra va de 2 muggar med skedar. jätte fina. Riktigt speciella.
Ska lägga upp bilder på dem sen.
Måste ju till Marianne och hämta sakerna och bilen med snart. Cliff ska bara nyktra till.

Cliff´s paket bestod av en flaska wisky och ett vindspel.
Älskar sånna. De låter ju så mysigt.

Nej, nu måste jag äta något.
Åter kommer med bilderna sen..


Så här fint va de

Klapp öppning. Torbjörn, Cliff och Jag

Torbjörn, Cliff, Jag, Helene och Kjell

Jag, Helene, Kjell, Clas och Marianne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0