Vilken början på den nya dagen.

Vaknade kl 3:45 av att Tyson ville komma in. Kunde inte ha väntat i 15 min tills att min klocka skulle ringa.
Sällan. Nästa varje morgon väckar kan mej en kvart innan min klocka ringer. De spelar ingen roll om jag ska kliva upp 4:15, eller 4:00. Ganska komiskt.

Sen när jag var på väg till bussen kommer han igen. Full som fan klockan 4:40 på morgonen. Vinglandes och pratandes för sej själv. På väg mot Rotskär. Jag drog upp luvan och gick bara på. Tror inte han kände igen mej.
Han sa inget i alla fall.
 Ringde Cliff senare på morgon och frågade om han hade varit hem till oss och plingat på.
Eftersom han "vågar" göra de nu. Men de hade han inte.
Skönt. Kul om han hade väckt upp Cliff den tiden.
Han lär ju inte fatta vilken tid de var på dygnet. Lär ju ha varit full ganska länge.
Ska skriva ett brev till han hade jag tänkt och berätta vad jag tycker och känner om han.

De är min Pappa jag skriver om......



Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det är jätte skönt :D Hoppas han är hemma några veckor till :D

På hörger sida, längst ner så ser du att det står blogg design ( designa bloggen ) Klicka där så står det hur du ska göra. På min sida alltså Hehe. Kram

2008-12-10 @ 17:34:35
URL: http://shamai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0