Undrar... Hmmm..

Undra vad man ska hitta på i kväll.. Som de låter på Annso är hon lite sugen på att festa till..
Men är jag verkligen de? Lite sliten känner jag mej.
Så undra ja om jag verlkigen orkar.
Men så känner jag nu ja. Men sen när jag börjar göra mej i ordning så blir jag på G.
Men Rockband blir de i kväll iaf. =) Måste träna lite på trummorna. Tycker de är jätte svårt att spela på dem.
Nej, nu ska jag äta lite innan Annso kommer..




Ser bra gott ut.. Kanske blir ett eller kanske två glas vin i kväll..

Kommentarer
Postat av: ankan

Hej stumpan. Måste fan ta å festa till snart tycker jag. Pussen på dig

2008-12-19 @ 20:14:45
URL: http://sexybabey.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0