Trevligt..

Idag kom min Bästa kompis sen barndommen på besök. Vi satt som gott ihop när vi var yngre.
Gjorde allt tillsammans. Snodde tobak av hennes mamma och rullade cigaretter. Tjuvrökte i deras källare.
Jag sov jämt där. Som gott som bodde där.
Gabriella Ohlsson är de jag pratar om.
Hoppade vattenspridare på sommrana.Hon älskade Hanson och jag Back street boys. Vi åt ofta Grillchips. Hon lärde mej att äta stekt potatis. Eller lättare sagt de va bara där jag åt de.
 Åh, nu får jag upp jätte mycke gamla minnen. Måste ses snart igen och prata lite.
Så sjukt att man kan komma i från varandra efter att varit så tajta kompisar.
Om jag ska vara ärlig vet jag inte vad som gjorde att vi kom ifrån varandra.
Har faktiskt saknat henne. Vi hade jätte kul ihop.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0