Sista dagen på året..


Ja, idag är de sista dagen på detta år. De går ju så sjukt fort..
Hoppas nästa år blir lika bra som detta.
Jag har varit grymmt duktig på gymmet. Förutom nu i December. Men då är de ju så mycket med julen som ska fixas. Men annars har jag hållit igång. De är bara konditionen som jag varit dålig på .
Men nu. Nytt år nya tag.=)
Ska bli så kul i kväll. Har köpt en sån grymmt fin klänning.
Kommer att bli så snygg.. =P
Hoppas jag iaf.
Annso kommer kl 15. Då ska vi börja med maten. Måste komma igång med städningen snart.
Skriver mer sen..




Kommentarer
Postat av: Marianne Westin

Här kommer en hälsning från svärmor. Hoppas du och Cliff får en underbar dag och jag önskar Er ett RIKTIGT GOTT NYTT ÅR, och hoppas att det kan komma en liten bebis på 2009. Jag längtar att få bli farmor ju.



BAMSEKRAM TILL ER BÅDA

2008-12-31 @ 12:55:05
URL: http://www.123minsida.se/gert
Postat av: Emelie

Åh, tack så mycket. De hoppas jag också att de kommer. Längtar så jag med.=)

2008-12-31 @ 13:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0