Så galet..

Va ut och handlade de sista julklapparna.De va sista gången jag väntade så länge.
Alltså de va helt sjukt ute på stan. När jag skulle gå in i Flanörhuset så möttes jag av 3 st Poliser och 2 st väktare, och en hel karavan av folk. Trodde helt ärligt att de höll på att utrymma stället. Men så va de inte. Nej, de va såååå mycket folk. Gick in på Duka en sväng sen gick jag ut. Kön va säkert 5 meter lång. Och typ 60 personer till i butiken. Jag vägrara att trängas bland så mycket folk.
Men de va ju lika mycket folk överallt.
Så till nästa år tänker jag börja med julklapparna på sommaren..=)


Fick nya Tatto Magazine i brevlådan idag. Har innte hunit att öppna den än.
Men nu ska jag göra de. Men jag blir lika sjuk varje gång jag kollar i den. Åh, vad jag vill göra fler tatueringar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0