Rix FM

Måste skriva om Rix FM med. Fan, helt sjukt att de ska sluta sända här.
Hur kan man komma på att lägga ner kanalen här.
Vi i min familj lyssnar jämt på Rix. De första vi slår på när vi vaknar är Rix. Sen står radion på hela dagen. När vi sätter oss i bilen startar Rix direkt.
Men de är ju tur att jag har en sånn teknikgalen sambo.
Han kom ju på den briljanta idéen för ett årsen ungefär att köpa en Internet radio.
Så vi kan ju höra Rix FM när vi vill.
Sen så kan man ju lyssna genom datan med.
Men i bilen. Åh vad jag kommer att sakna de. I alla fall på Rix morgonn zoo..
Tur jag har Cliff som har skaffat Internet radion. han har räddat mina morgon stunder...



Gert du är kung..
Någon mer än mej som gillar dom?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0