One tree hill...



Har tittat på några avsnitt av One tree hill idag. De är ju så bra.
När jag kollade på avsnitt 4 av den 6 säsongen trodde jag att jag skulle grina ihjäl mej.
De var ett av de sorgligaste avsnitten jag sett. Satt och storgrät. Cliff kom precis hem och hittade mej i soffan storgrinandes.
Han funderade nog vad jag höll på med. =) Ja, helt förstörd va jag. Lever mej in så mycket.  Men de är ju bara så bra.
Men nu har de blivit nå knas. Kan inte starta nästa avsnitt. Grejen har hakat upp sej. Och inte är Cliff hemma heller och kan hjälpa mej. =(
Ska prova starta den snart igen. Vill ju se vidare ju. Är ju så spännande.
Bara älskar den serien.


Och Jamie är väl världens härligaste unge. Han är ju hur cool som helst.
Ja, nu vill jag kolla vidare. Ska prova starta popcorn hour prylen igen. Fan, att Cliff inte har bränt ut de på skivor i stället.
Skulle vara så mycket lättare.
Vill kolla nu.


Cliff den fuskisen är på julbord ute i Axmar. Ville ju också följa med. Men nej, inte i år eller.
Dom fick inte bjuda med sej respektive i år. Och inte får vi nå julbord av mitt företag eller.
Så i år blir jag utan. =(
Ja, ja.. Får väl vänta till dagen före julafton, då ska vi fira jul hemma hos brorsan och Emma.
De ska bli mysigt. Har varit där i några timmar idag. Fått lekt och gosat med Savannah. Hon är ju så go.
Längtar så efter att få en egen bebis när jag myser med henne.
Men jag får vänta ett tag till verkar de som.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0