Mitt första inlägg

Ja, de här blir mitt första inlägg. Och de kommer att handla om min hur min dag har sett ut idag.
Klev upp före tuppen som alltid när jag jobbar. Jobbade en massa timmar, sen bar de i väg till Strömmsbro på Spa med jobbet. Hur härligt som helst.
Vi fick ansiktsrengöring, ansiktsmask, bada bubbelpool, prova lite hälsodrycker mm.
Men de mest intressanta var bodyscanner, som kollade hur mycket kroppsfett och muskelmassa jag hade och benmineralen i kroppen och lite annat, tex viloförbrenningen. Jätte intressant faktiskt.
Köpte även ett proteinpulver som var jätte gott. Är så less på de vi har hemma.

Snart är de lägg dax. Ny arbetsdag imorgon. Men sen är de helg.
Blir nog lira lite Gitarr Hero imorgon. Ska öva upp mej lite så jag blir ännu bättre tills lördagen när Annso kommer.
Då blir de förfest här innan vi drar in till krogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0