Miami Ink

Sitter och kollar på Miami Ink. Vilka konstnärer. Så grymma.
Tänk om man hade en sån talang. De hade varit en dröm de.



En av mina drömmar att åka till Miami och bli tatuerad av Ami. =)
Vill ha fler tatueringar. Har redan fem st. Men bara en stor. De är den jag har på ryggen. Ont som fan gjorde de.
Men de va de värt. =)


Men de är ju farligt att börja tatuera sej. Man vill ju bara ha flera.
Har redan funderat ut fler jag vill göra. Den första jag vill göra nu är att göra om den jag har på utsidan av vaden. För närvarande är de en ros. Men jag var bara 16 år när jag gjorde den så den är ganska ful i färgen nu. Så nu vill jag ha något helt annat. Och mycket större. Men jag har funderat mycket på motivet. Vet inte riktigt vad jag vill ha.
Ska fundera ett tag till. Eller jag har ju gott om tid. Kommer inte få göra någon på länge nu.
Anledningen kallas pengar. Vi har ju köpt en bil från USA. Som kommer om några dagar. Spännande.
  Kanske borde börja med mitt körkort snart jag. Kan ju inte sitta brevid hela livet. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0