Ledig!

Ja, nu va man ledig i en hel vecka.
Ska bli helt underbart. Hade ingen rolig helg på jobbet. Va jätte mycket att göra. Idag satt jag inte ens på lunchen. Jobbade i ett.. Så de känns att man lever.
Och de är inte undra på att jag är så mörkrädd, i morse när jag stod och väntade på bussen kom de en raggarbil med en massa ungdommar och körde förbi mej på väg mot hemköps hållet. När de såg mej så saktade de in och stirrade som fan. Sen körde de förbi mej och svängde höger in mot Blå kiosken och vände och körde tillbaka till mej.
Hjärtat slog i 190 på mej.
De stannade och såg skit kuumma ut.
-Va vill ni? frågade jag.
-De går väl inga bussar nu? svarade en av killarna.
-Jo, de gör de. De kommer en starx. svarade jag.
-Nej, men åk med oss.
-Nej, sa jag. Jag vill inte. Jag tar bussen. Åk nu...
Sen åkte som. Åh, tur att jag hade lite attityd. Annars hade de säkert slängt in mej i bilen. En helt ensam brud stående vid gatan 5:25 i väntan på bussen. Man har inte mycket i förvsvar i mot 4 grabbar då.
Måste nog ta och skaffa pepparspray eller nått.
Nån som har nå förslag vart man kan köpa de?


Kommentarer
Postat av: Emma

Fy vad jag skulle bli rädd !! Bra idé med pepparspray :D Bror din vet en sida du kan köpa de på säger han :D

2008-12-28 @ 21:12:07
URL: http://shamai.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh, be han kolla upp de. Skulle vilja ha en sånn. Känns lite olustigt att gå ute själv den tiden på dygnet på helgerna.

2008-12-29 @ 22:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0