Latdag hela dagen

Hela jävla dagen har jag och Cliff legat och latat oss på soffan.
Har kollat på Tomten är far till alla barnen. Den är ju bara såå rolig. Gillar verkligen den filmen.
Men Cliff sov under hela filmen han. Stackaren var lite fyllsjuk idag. De blev lite mycket för han igår.
En jäkla blandning, öl, snapps, punsh, whisky och grogg. Inte konstigt att han vart dålig.
Men trevligt hade vi. Älskar Cliff´s släkt.Alla är så trevliga och roliga.
Har bett Marianne att mejla över lite bilder till mej. Får se när dom kommer då ska jag lägga upp några.
Fan, våran kamera är ju inte så bra.
Jag har ju tappat den i golvet. =(
Hade den bara i nån månad innan jag tappade den. Så klumpig.
Nu kan vi bara knäppa när de är ljust.
Ja, ja. så kan de gå.

Nu sitter jag med datan i knät och kollar på sista Bonde söker fru. Får se nu hur de har gått för alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0