Kalas i dag med..

I dag va de Ewa´s tur. 49 år idag. Grattis. Köpte en jätte fin blomma på Plantagen åt henne.
Hon blev så glad så. ♥
Blev tårta och fika bröd. Åh, jag kommer att rulla fram efter nyår känns de som.
Har blivit mycke tårta och godsaker den här veckan.

De gäller att komma i gång och bränna fett snart.
Men de är ju så tråkigt. Mycket roligare att köra styrka.
Men om jag ska vara ärlig har jag komit av mej lite. Har varit så mycket annat.
En massa kalas och planerande inför julen. Så träningen har fått kommit i efter hand.
Har bara tränat en gång den här veckan, samma förra veckan med.
Har sånn ångest för de. Känns inte alls bra. Och imorgon kommer jag inte heller att hinna. 
Vill köpa lite nya träningskläder med. Finns så mycket fint. T ex de här:
                                       
                                              
     
                      


Vil ha.....!!! De vita byxorna till de gula linnet. De skulle ju vara skit snyggt. Men byxorna va ju fina i alla färgerna.
Åh, va jag vill shoppa nu.. Varför kan inte vi vinna en massa pengar för.

Är de någon som har lite pengar över och vill skänka till bättre behövande så tänka på mej. =)


Kommentarer
Postat av: Madelene

Hehe. Jag var med Ankan hem till dig en gång när du bodde i centrum, var några år sedan :D Hittade din blogg via Emmas blogg så jag gick in å kika då jag älskar att läsa bloggar :)

2008-12-18 @ 20:19:18
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0