Julstök i köket!

Hade lite julbak med min syster idag.
De blev pepparkakor och en morotstårta.. Morotslådan var väl inte så julig med god..=)

Sen blev de gymmet. Har börjat och köra marklyft igen. Så idag tog jag 70 kg.
De kändes såååå bra.. Tungt va de. Men jag klarade de.. De kommer nog kännas i kroppen imorgon.
Så nu tänker jag köra på med de. Inte skippa grundövningarna bara för att de är så tunga.
Så imorgon blir de bänkpress..

Men jag är så seg. Gick upp 4:00 imorse. Kommer göra de imorgon med. Måste erkänna att de är ganska tungt.
Så nu längtar jag verkligen till julledigheten.
Kommer att vara ledig några dagar då. Bara slippa kliva upp till en ringande klocka varje morgon.

Nej, nu fick jag en Tyson i knät. liggandes halv på min data. Är inte så lätt att skriva längre.=)
Men han är så söt så jag har vill inte flytta på han.
Här kommer en bild på han.



Kommentarer
Postat av: Emma

Åh va gott med morotskaka :P Ni kan ni :)

2008-12-10 @ 15:02:42
URL: http://shamai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0