Jul idag med.


Idag var de jul igen.
Ett himmla julfirande. =) Idag var vi hemma hos mej och Cliff.
Fick jätte fina julklappar av mamma.
Bla, kuddöverrag till mina kuddar i soffan.
   
Fick många fodral så de räckte till alla mina kuddar. Så de blev så fint.
Och jätte fina ljuslycktor till att ha på min bro. Tre st. Så fina.

Syns inte så bra. =) Här lyser dom ute på våran bro.
Men de blev så bra så.
Blev jätte nöjd. Här kommer även en bild på mina naglar. De fick jag i julklapp av Cliff.
Han visste inte vad han skulle köpa så jag gjorde de lätt för han. Jag ville ju förstärka mina naglar. Så jag sa till han att de ville jag ha. =)
De är Lillemor som har gjort dom.

Som sagt våran kamera är inte så bra. Men de kanske syns lite gråa och vita tippar som går ihop i varandra.
Men nästa gång blir de helvita med nån blomma hade jag tänkt.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0