God morgon!

Klev upp för ungefär 2 timmar sen. Gick nyss in och väkte upp min Cliff. Gick in och pussade på han. Vilket mysigt uppvaknande.
Tänk om han kunde göra så på mej nån morgon. Mmmm..
Stackaren får inte sova hur länge han vill. =)
Nu går jag och väntar på att Annso ska höra av sej. Får se hur de blir i kväll. Om de blir krogen.
Men de tror jag nog..
Annso är nog inte omöjlig.
Ska dricka lite kaffedrinkar och en massa annat gott.
Ska nog ta och ringa henne nu.

Undra vad jag ska ha på mej då? Ska nog ta och kolla ut lite altenativ snart. De är ju sååå kul.
Har kanske alldeles för mycke kläder. Kan hålla på att byta kläder 10 gånger innan jag har bestämt mej.
Fast själv tycker jag att jag inte har nå kläder alls. Men så är de nog inte.
De är ju så kul att köpa nytt.

Men nu blir de att hålla i plånboken tills bilen kommer. 16.de är de senaste datumet vi fått nu.
Kanske är dax att börja plugga på körkortet snart. När ska jag ta mej i kragen och komma igång? Blir så arg på mej själv. Varför kan jag inte börja nån gång.
Dagarna räcker ju inte till. Jobbet först gymmet sen. Sen ärde ju kväll. Fattar inte.
Dagarna går ju så fort...
Nej, nu lär jag ringa Annso.

                                                                     
                                                                        Skriver mer sen. De här är ju riktigt kul ju..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0