Fick igång de igen..=)

Men jag var tvungen att ringa till min personliga rådgivare Cliff..=)
De va ju bara att dra ur sladden och sätta i den igen. Men jag vågade inte göra de utan hans till låtelse, så jag inte förstörde något. Men sen kunde jag kolla på ett avsnitt till. Sen kom Cliff hem från julbordet. Och han vill ju inte se på One tree hill. Så då fick jag offra mej och stänga av.
Men de är ju tur att jag har Cliff. Vad skulle jag göra utan han?
 
♥ Älskar dej Cliff ♥


Nu väntar jag på att svärmor ska ringa.
Vi ska åka och köpa lite julklappar. Hon ska  handla till till hundarna som hon har på hunddagis.=)
Och jag ska hitta på nå till julklappsbyte vi ska ha på jobbet.
Undra vad man ska hitta på? De ska ju passa alla.
Hmmmm. Men jag kommer nog på något..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0