De va den helgen de.

De går ju så fort. Förstår inte. Har ju knappt hunnit göra något i helgen.
Eller jo, de har jag väl. Men de känns inte som de.
Har kollat på många avsnitt av One tree hill. Har sett fram till avsnitt 11 av säsong 6.
De 11:e avsnittet va nog de dåligaste jag sett. Men de slutade jätte spännande. När jag skulle kolla på avsnitt 12 så fungerade de inte. Lite irreterande.
Måste be Cliff kolla efter ett nytt åt mej.


Hittade på en julklapp till julklapps bytet iaf. En jätte fin grej. De är så jag skulle vilja behålla den själv.
Så nu har jag inte så många saker kvar att köpa till jul.
Känns skönt.


Men jag tycker de är så kul att köpa julklappar. Skulle kunna handla för hur mycket som helst.
De är bara ekonomin som stoppar mej. =)
Nej, nu ska jag göra lite nytta innan jag blir soffsittandes igen.
De är ju Wallander på tv i kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0