4:15

4:15 ringde klockan imorse. Såå kul att kliva upp då. Eller inte. Åh en sån dimma de va.
Lite läskigt att cykla till bussen. De va knappt så att busschaffören såg mej. Men han sa att han visste att jag skulle så där.
Snacka om att jag är igenkänd av busschafförena. =) En gång va de till och med en som frågade om jag hade färgat håret.
- Ja sa jag.
-Ja du va lite mörkare än vad du brukar vara.
Och helt riktigt de va jag.. Lite komisk. Fast de kanske inte är så konstigt när jag har åkt buss i ganska många år nu.

Nog pratar om de.
Va hem till Marina idag. Hon fyllde 22 år idag. Hade köpt pressentkort på Make up store.
Är så svårt att hitta på något. Eller svårt kom ju på igår att hon fyllde. Så de blev lite panik.
Men hon blev ju nöjd. De är ju huvudsaken.

Sen bar de av till svärmor. Hälsade på Gert hennes fralla.. Så underbart söt och rolig. Vill ha..
Men de är svårt att övertala Cliff. Tror inte våra katter skulle gilla de heller. Ska lägga upp en bild på han.
Kommer en nu....

Kommentarer
Postat av: Milla

åh gud! jag stor ju i valet mellan mops o fralla. tror jag måste komplettera dora mer en frall-doris haha ;)

2008-12-08 @ 19:28:07
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa
Postat av: Emelie

ja, men visst är han fin..=)

2008-12-08 @ 19:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0